بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
افزایش ۹۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی
شرکت بیمه پارسیان در ۸ ماهه سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۷ هزار و ۸۹۳ میلیاردتومانی دست پیدا کرد.
کد خبر : ۲۷۶۸۹۸

افزایش ۹۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی

بورس‌نیوز:

شرکت بیمه پارسیان با سرمایه ثبت شده یک هزار و ۳۰۰ میلیاردتومانی و ارزش بازار ۳ هزار و ۹۷۸ میلیاردتومانی، در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به آبان‌ماه سال جاری که در سامانه کدال منتشر کرد توانست ثبات درآمدزایی خود را نشان بدهد.

افزایش ۹۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی

شرکت بیمه پارسیان در هشتمین ماه از سال جاری از بخش حق بیمه صادره (شامل قبولی اتکایی) به درآمد ۸۸۱ میلیاردتومانی دست پیدا کرد. میزان درآمدی که این شرکت بیمه در آبان‌ماه از بخش نام‌برده شناسایی کرد کمتر از یک درصد افت را نسبت به ماه گذشته و ۶۹ درصد رشد را نسبت به دوره مشابه سال گذشته نشان می‌دهد، از ابتدای سال مالی تاکنون نیز میزان درآمد تجمیعی بیمه پارسیان در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۹۲ درصد افزایش را در کارنامه خود به ثبت رساند.

افزایش ۹۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی

"پارسیان" بیشترین درآمدزایی که از فروش حق بیمه در آبان‌ماه داشت متعلق به رشته بیمه «ثالث - اجباری» بود که از این بخش توانست ۳۸۷ میلیارد تومان درآمدزایی داشته باشد، این رشته بیمه در این دوره ۴۴ درصد از درآمد ماهانه را به خود اختصاص داد. دیگر رشته بیمه درآمدزای "پارسیان" در این دوره در بخش «درمان» با مبلغ ۱۷۷ میلیارد تومان اعلام شد که ۲۰ درصد از درآمد ماهانه را تشکیل می‌دهد.

افزایش ۹۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی

نقطه مقابل حق بیمه صادره در گزارش فعالیت ماهانه، خسارت پرداختی شرکت بیمه‌ای است. شرکت بیمه پارسیان در آبان‌ماه سال جاری حدود ۸۵۲ میلیارد تومان خسارت پرداخت کرده است که در مقایسه با ماه گذشته، میزان خسارت پرداختی افزایش داشته است. "پارسیان" بیشترین خسارتی که در این دوره پرداخت کرده، مربوط به بخش «درمان» با مبلغی بالغ بر ۳۷۳ میلیارد تومان بوده است که سهم ۴۴ درصدی از خسارت پرداختی این شرکت را به خود اختصاص داده است. در پایان گفتنی است که شرکت بیمه پارسیان در پایان آبان‌ماه توانست به تراز تجمیعی مثبت ۳ هزار و ۶۱ میلیاردتومانی برسد.

افزایش ۹۲ درصدی درآمد‌های تجمیعی

پایان مطلب

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
تراز مثبت ۱۸ درصدی
درآمد آبان ماه بیمه پارسیان در کنار ماه گذشته ایستاد؛

تراز مثبت ۱۸ درصدی "پارسیان" در آبان ماه

ثبت تراز مثبت ۴۱ درصدی
بیمه پارسیان ۵۲۲ میلیارد تومان درآمد از فروش حق بیمه ثبت کرد؛

ثبت تراز مثبت ۴۱ درصدی "پارسیان" در مهرماه

ارسال نظر